Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 13 de novembre del 2015

Mentre uns a casa altres de festa

https://www.youtube.com/watch?v=FXOz1Brinvw

En aquest precís moment mentre jo sóc aquí el sofà de casa meva hi ha gent que està bevent, fumant, escoltant música, cantant i passant-ho bé, de festa... això és el què vull jo.
Quan fa que no surto?
Baaf. Vull això. Ho vull... Vull desmadre. Realment no sóc molt d'aquest tipus de música, sí, catalana sí, però tan tan així, no, però, és que, avui, sé, que, la quina va a teràpia amb mi, sé que va a veure'ls i tal, i em moro d'enveja i faria lo que fos per estar amb ella. És que voldria ser amiga seva.
Sí. Emm ja sé, que les normes eren no establir vincles d'amistat i tal, però només la vaig agregar al facebook. M'encanta tot d'ella. És com que m'hagi enamorat tot d'ella. En fi. xD

Vull beure alcohol ja, descontrolar-me. No sé, m'agrada de tan en tan descontrolar-me.

Ah... avui l'he liat parda al facebook...

https://www.youtube.com/watch?v=FG6LlBghi_w




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada