Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 10 de novembre del 2015

Tot són emocions difícils

Sé que la resposta que he rebut el meu correu de la X (la meva psico, per qui no ho sàpiga), eren positives en teoria. En teoria. Però m'han sentat com el cul, fatal. Estava a la feina, i no tenia res per tallar-me, m'he començat a donar cops de puny.
M'estava felicitant per haver participat avui a teràpia, però per què això m'havia afectat tant? M'estava dient que els altres cops era que jo no volia participar? Què m'estava dient amb aquell correu? No ho sé. El correu m'ha fet mal.

D'aquelles dues noies de més o menys la meva edat jo sóc la més gorda. I si heu seguit els meus estats de G+, sabreu que he descobert el facebook d'una, jo em pensava que era algun any més petita que jo, doncs resulta que té dos anys més que jo! És tope guapa la noia, i té tants me gusta... no hauria... però li he enviat una sol·licitud d'amistat. A una foto té les cames tan primes... quina enveja. Sembla molt bona noia. Avui hem parlat una mica.

Em sento tan malament ara mateix.

M'hauríeu de veure el meu braç ara. Sabeu allò de fregar els plats fort? Doncs sembla que m'hagi passat allò.

Vull ser amigues d'elles dues. Els altres també em cauen bé eh!

No és que no vulgui participar al grup de teràpia és que no ho entén la meva psico?

...

Avui no he anat a bastoners.

Han tornat els marejos..

Pensaments.. Paraules. El què ve al moment. Ho plasmo. Sense sentit. Emocions Difícils.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada