Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 7 de febrer del 2016

Estar sense estar

Ja no sé si trio l'opció que sento o la que tots diuen que faci. No crec ni que tingui opinió. No sé ni el què sento. Que sempre espero a saber l'opinió dels demés.
Aquí estic. On estan ells. Tot sembla rutllar per fora, però per dins meu no. Tot sembla una espècie de somni, on veus com tot avança i tu no dius res. És una sensació rara. Tu veus la gent. Tothom parla, però tu no tens res a dir i et sents molt inútil. Penses per què merda no tens res a dir? No tens temes dels què parlar? A moments et fa vergonya, por a pifiar-la..., però tants altres no tens res a dir. Això és que no tens res a dir.
És com que estàs sense estar. Sempre els altres els veus millor, tot el què fan, sembla millor al què fas tu, estan millor.. Tu mai. No... tu no estàs bé. I et preguntes com s'ho fan per sentir-se bé.
Aquesta ets tu. Ets tu, aquesta merda... que no sap què dir...
Les meves reaccions a tot em molesten. M'arrepenteixo de tot.
Després no hi ha res que em faci més mal que haver-la pifiat amb reaccions i amb els meus actes... i no es pot tornar enrere.
Penses en que tot ho fas malament i que joder... voldries fer-ho millor, ser millor, més simpàtica, més maca, però ets així...
I quan estàs callat et comences a preguntar per què merda ets així, t'odies i penses quina cara d'estaquirot deus fer... a més si t'havien criticat per no dir res, perquè saps que anys enrere t'havien fet fora per no dir res.
Si la gent espera carnaval jo espero que s'acabi.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada