Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 15 de febrer del 2016

Per què sempre la pifio? GORDA

Maleit el dia que em vaig apuntar al curs gratuït de merda...
Odio els afartaments, odio la meva xixa de merda, odio aquests putus moments, odio estar al lavabo, odio veure'm la gordesa, notar-la, odio menjar i no poder parar. Odio sentir tot això... no poder-ho explicar... sentir vergonya... que em vegin menjar... que la gent es pensi que em sento normal, que no sento tot això simplement perquè no ho sé explicar. Però me'n sento. Em sento una puta gorda.
Em sento una puta traïdora per mentir a la X (psicòloga per qui no ho sàpiga), per mentir-la sobre el grup, però estava entre l'espasa i la paret.... no volia mentir... però eren elles o la ment sàvia, no les volia trair a elles ni mentir-me a mi ni a la X... i com sempre vaig preferir no trair a elles, tot i que em fes més mal d'aquesta manera a mi... així sentint-me pitjor jo... i va sortir malament... perquè ella, la X es va adonar de tot.
Això va ser l'altre dia, efectivament, el dia que em vaig prendre les pastilles no suficients. 
Vull veure'm sang hòstia, per què m'he quedat sense estris? He de patir pel què he fet i tot el què sento, tot el què dic...
També he de dir que estic fent els esforços per no tallar-me, però costa mil. I ahir ho vaig fer a mitges amb tisores, és que costa més de tallar i t'indignes. Si ho vols fer amb això s'ha de fer més profund.
Per què sempre hòstia la pifio? i no sé ni gestionar ni explicar com em sento? Només a vegades escriure... i ni així...
Gorda, gorda, gorda... sóc una gorda...
Ho sento X, ho sento grup de les emo..., per tot com reacciono, per tot com la pifio.
Si faig cas a la meva ment sàvia... si faig cas a les meves emocions?... que complicat tot plegat. Per què? Em pregunto. Només sento una buidor. Un mareig i una gordesa.
Arg.
Fàstic.
Fàstic, fàstic i fàstic fàstic i fàstic em faig.

Us trobo a faltar... i ET TROBO a faltar molt... cada dia parlàvem jope.

...Us trobo a faltar tant...

Et trobo a faltar tant, molt.

ET TROBO A FALTAR MOLTÍSSIM.

Sóc l'única que em sento així? Sóc l'única que em sento així de veritat? Encara sento aquell sentiment que sentia cap a ella. La trobo a faltar molt. Per què em sento així? Sóc estúpida per sentir-me així? Em sento sola, molt sola.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada