Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 7 d’abril del 2016

Entenc

Entenc les persones que volen que intenti que m'allunyi d'una persona tant important per mi, tot i que aquesta persona tant sigui una de les millors que he conegut en me vida... com una meitat per mi... sembla que no entenguin que per més que m'ho diguin no ho aconseguiran.
"Que ara que faig el curs és llàstima que no m'ajunti més amb algú d'allà que no amb males influències o amb algú que em tiri pel mal camí", però és que resulta que aquestes persones del curs no m'omplen suficient com ho fa ella. Costa molt trobar persones que t'omplin, que t'avinguis de veritat i totes aquestes coses... Ja vaig tindre suficient en que ens separessin un cop per teràpia.
Doncs resulta que a teràpia de cop i volta vaig conèixer algunes persones que em van caure molt bé i que amb elles sí que m'hi avinc.
Tot i que gràcies M♥ sé que ho deies amb la més bones de les teves intencions.
I a veure les persones de la classe que vaig també em cauen bé i són persones meravelloses..
De totes maneres, totes les persones són com són i s'han d'acceptar com són i ja està. I jo vull ser una bona persona i vull fer tots els esforços per canviar.
Vull ser millor persona, no vull ser seria, (no ho sóc, encara que la gent digui que sí, no ho sóc, són imaginacions seves) vull ser guapa, ser més prima, riure més, ser més feliç, ser més sociable..sobretot vull ser psicòloga...
I ara el final de l'escrit ja m'estic rallant... jo no tinc que donar explicacions de res... jo ja sé el què sento... no em tinc que explicar... jo sé que els de la coral també els estimo molt, sobretot la M, tot i que fa molt temps que no ho dic, i jo crec que ella ho sap, tot i que mai li he dit, i ara fa molt que no ho dic ni pel blog, encara que ella no sap ni de l'existència del blog, però gràcies per tot -M. I no ho he dit mai, però adoro més del què es pensen a altres que no he dit, evidentment altres més que altres.
Tothom és com és i ho hem d'acceptar i punt.
Ment sàvia. Mindfulness dels pensaments.
Titiiiiii que des que no anem a teràpia no ens veiem jop.
Tindria que estudiar...
Tindria que fer ment sàvia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada