Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 29 d’abril del 2016

Vida injusta

Ja tornem a ser un altre dia de merda. I vosaltres pensareu... ja torna amb les paraules tant positiva com sempre...
Tinc gana...no seria un problema tenir gana..si no volgués no menjar. Un batut verd no sé si és bo o dolent (referint-me a moltes coses que penso). Puta merda que ahir vaig fer afartament. Puta merda que no tinc cap problema, perquè quan la gent té un problema no va dient tinc gana... Vull arribar a aprimar de veritat... però això em fa molt mal perquè mai aconsegueixo... el menjar és més fort... i m'indigna... fa molt mal tot això.
M'he llevat quarts de 12, encara no suficient tard. No tinc res a fer.
Puta vida de merda... putu temps, del temps...La vida és injusta injusta injusta injusta.......'..
Segueixo pensant  amb totes elles... tot i que elles no sé si pensaran ja amb mi.. potser ja s'hauran oblidat de mi... vam quedar que quan acabarien del grup que fan ara de teràpia ens tornariem a unir però no sé si tornarà a ser com abans.. ojalà sí.

Només arribo a casa i ja va malament. Dilluns només érem dilluns i tot passava lent, divendres i penso: bf divendres. I dissabte: Dissabte. Tot passa lent.
Lent i raro.

Que tinc gana joder. Que m'invadeix la melancolia.. que tinc una merda per fer.. que no tinc res per fer... que tinc ganes de menjar un munt de porcaries de menjar i menjar galetes amb nocilla,xocolata i vomitar tot.. perquè després et sents una puta merda.. però això no és lo normal hòstia.. no...

https://www.youtube.com/watch?v=9rOY1xoCfio&list=RDTJmXdZozRA8&index=4
He tingut que canviar l'entrada, em vaig equivocar amb l'entrada d'ahir... a vegades ens equivoquem amb les coses...




......







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada