Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 3 de maig del 2016

"Tot passa per algo"

Ahir no hi havia classe. No diré el per què, ja que sembla que la mestra descobreixi si parlem de qualsevol cosa de cole a qualsevol lloc, tot i que jo no sé de què parla quan diu que no pengem fotos a les xarxes socials de res de classe perquè si es refereix a mi... jo no he penjat RES i jo mai havia trobat mai ningú tant estricta... i ara mateix no estic dient res dolent per dir això. I m'és igual si ho està llegint. Perquè realment ja no sé qui llegeix el meu blog. Tampoc hagués dit el per què no hi havia classe. Només m'han vingut aquests pensaments. Simplement havia de dir això.
"Tot passa per algu". Sí... ja ho sé... "algu" està mal dit... Últimament no em para de ressonar al cap aquesta frase. La va dir una de les psicòlogues de teràpia de gestionar les emocions... com trobo a faltar anar-hi... de fet avui hi són... De fet tenia raó amb aquella frase suposo. És tant profunda, oi? M'agraden tant les coses profundes. "El cambio" https://www.youtube.com/watch?v=JiVocD4jb8c aquesta pel·lícula... bf l'heu de veure si us agraden aquestes coses...
bah no sé potser m'explico malament.
Anar a caminar... veure coses... fer reflexions... pensar que la vida real mai serà com la ficció.. que a vegades la realitat supera la ficció, però que la vida real és tan avorrida.
Però a vegades la vida ens sorprèn.
I tot passa per algo. Em fa pensar tant aquesta frase. I sí tot passa per algo... baf. No us fan pensar aquestes coses? Tot té sentit, res té sentit. Perquè realment a vegades a la vida passen coses que penses per què? o penses com pot ser? i si penses en la frase "tot passa per algo", llavors penses: ara "ho entenc"... buah no sé si m'explico. No tinc ni idea si tot passo per algo, però a vegades la vida és tant curiosa, a vegades la vida ens/em sorprèn tant.
No estic sent positiva ni no positiva, ni tinc ganes de viure ni de no viure , simplement estic sent reflexiva... pensadora... no sé... m'he llevat i he dit... he d'escriure això al meu blog... De fet ja fa hores que estic desperta. Tampoc sé si això és gaire bo.
Ahir.. vaig conèixer unes persones, de fet dues noies/dones que va valdre la pena, concretament una noia que vaig connectar d'alguna manera. Ella no sé si ho va fer amb mi, però jo sí amb ella. La meva amiga més amb l'altre, i potser era més simpàtica l'altre, però jo vaig connectar més amb l'altre. I teníem temes en comú... ua... em va alegrar tant anar allà. "tot passa per algo"... era una persona groga a la meva vida? no ho sé podria ser.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada