Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 13 de maig del 2016

Fi

Com que demà anem amb la coral de viatge... per això no em prenc més pastilles de les què em toquen.
Segur que la X està enfadada amb mi, la x és la psico, per la sessió de l'altre dia, perquè no em contesta els correus, perquè estarà farta dels meus correus... sí segurament... de les bestieses que arribo a dir... En realitat jo sé perquè dic tot el què dic, en realitat no, a vegades no sé què dic. Però jo no vull fer expressament pas res... simplement jo sé el què realment sento... per molt que la gent digui el què digui o vegin el què vegin dins meu jo sento el què sento. I mai sabran com em sento de veritat. I no vull que pensin res que no és i que si no és i que ja no sé què dic.
Els meus pares no saben res, res res res res.
Torno a dir això entre llàgrimes i volent una cutxilla o una maquineta i volent prenent pastilles. El què m'han dit els meus pares... que estan farts de mi...i els entenc... però ells no m'entenen a mi. No saben que jo no vull estar amb ells.. però jo m'odio per no voler estar amb ells, perquè no entenc perquè sento això... i odio sentir el meu pare parlar de les persones com parla ell... i els odio veient menjar... i que em facin estar allà... i odio que em mirin quan ni tan sols escolto el què diuen... i si escolto penso: Què merda esteu parlant d'aquest tema?
Només vull que em deixeu en pau.
De les vostres merdes.
M'han dit que si no els vull me'n vagi de casa.. i tenen raó... era com que els feia nosa... que era una filla que han tingut desastre.. per això no calia que em tinguéssiu... per què? i el meu pare... tot el què em deia... "Ets com el desastre en persona, com el tal (persona que està boig)", o em deia estàs molt malament eh, però encara acabaràs pitjor... i cridant i moltes coses pitjor...
Per tot això jo em només em vull prendre pastilles, però no puc perquè demà vaig amb la coral de viatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada