Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 10 de maig del 2016

Riure boig

Els meus atacs de riure no signifiquen felicitat... us ho podeu prendre com a divertit a vegades, però jo noto que alguna cosa dins meu no va bé, de fet poden significar que alguna cosa no va bé. Tinc la sensació que m'estic tornant boja. Sento una mena de pressió al cap i no puc parar de riure o no sabria dir.. i que les emocions estan alterades?.. una de classe diu: ai que feliç està la "ina"(posaré aquest nom ja que és el meu anònim) però no és això, no sé a què és el riue. Penso i el què he fet aquell dia és mindfulness. Ahir de mindfulness vam fer tot pràctica, tot és tot. I a moments vaig sentir pressions a la panxa o boca estómag, ara crec que al cor i pit i vaig bellugar la cama i va ser pels pensaments... perquè, ara no recordo.. però crec que vaig pensar que ara no recordo puta ràbia. Ah una cosa era que vaig deixar de fer mindfulness a casa meva, perquè jo sola no me'n surto... em poso nerviosa.. però que he aprés a fer-ne amb ells i que crec que em va bé.. però necessito fer-ho amb algú.. sola no puc.. i això em fa posar nerviosa.. una altre era que és que no em concentro sola.. bé tan és..
Quan estic a mindfulness estic nerviosa, tot i que m'agrada anar-hi, quan tinc que marxar no vull marxar i quan marxo estic molt cansada com abans d'anar-hi.. i quan arribo em poso al llit fins a les 14.00 que és fins el màxim que puc estar i intento dormir i estic depre... després de "cop i volta" no sé com em passa això que a classe faig un canvi de xip i estic rient tota l'estona, no sé què em passa. Tampoc és que estigui feliç.
És tan estrany.
Em fa mal el braç els músculs del braç o nervis no sé... entre altres coses.. u.u sí ja ho sé... semblo una vella que no em paro de queixar... 
Vull dormir i no puc.. és una merda aquesta pressió del cap.. en part crec que el riure crec que té a veure això.. potser càncer i tot.. sabeu polseres vermelles? Lo del Roc? Paranoies no sé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada