Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 29 de maig del 2016

Desaparèixer del món real

Necessito pensar, desaparèixer d'aquest món.
Que si m'han dit que estic rara, i a mi què m'expliqueu, no sé què em passa o simplement no tinc ganes d'explicar, que simplement és més fàcil dir que no saps què és això, o potser és la veritat que no ho sé. O simplement potser és que no em coneixeu suficient i és que sóc jo, sabeu?...
Escapar dels meus pensaments, no es pot.
No explicar la meva vida aquí, però sentiments que no paren.
Coses, coses i coses, coses que no fas bé.
Cansat, cansada. Cansada d'amistats, enganys? enganys que no saps. Paranoies. Què és realitat, què ficció?
Tornar a males conductes... oh, sí, heu entès bé..
Mal als músculs o nervis literalment. Mal els pensaments.
No, prou pensar. Quan deia pensar... pensar per què fer amb algunes coses.



https://www.youtube.com/watch?v=w90N02jRanE&index=9&list=PLUZTJcE02JQLtqsUta80aL0XkrgclVD_8

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada