Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 8 de maig del 2016

T'estimo tant que em fa mal...Em voleu?

No puc més... quedar-se rendir-se... plorar i plorar.
Per què merda sempre m'he d'enamorar de qui no toca? Per què mai merda m'enamoro d'algú que m'estima? La gent es queixa, es queixa de la vida... bé jo mateixa sóc un exemple, de si és avorrida, o de moltes altres coses... però és que resulta que jo mai he disfrutat la vida. Ni he disfrutat quan era petita, ni tinc una bona família. Quantes persones es queixen per parides i potser jo mateixa em queixo per parides..., però jo no he sigut mai feliç (però què és la felicitat realment?). Tinc motius bons. No he sigut mai feliç. No estic bé amb la meva família, no tinc o no tenia amics i estic o estava més sola que la una (ara he "aprés" a estar sola), els estudis una puta merda i en els amors ni us parlo...
No puc parar de plorar.
Estic més sola que la una. No us sabria explicar. Us he conegut a vosaltres i ereu genials, unes amistat que no havia tingut mai, però ha sigut acabar la teràpia i us heu oblidat de mi... potser com sempre realment jo importo algú? jo no agrado a ningú? Ploro i ploro. Per què no agrado a ningú? Per què? Per què no agrado  a ningú?
Ploro i necessito la maquineta i alcohol per les penes i ja no sé què fer. Perquè si ja ningú mai em vol.
Digueu-me com he de ser...
Puta merda d'entrada...
T'estimo titi t'estimo molt i em fa molt mal tot el què em dius...
i em vull morir perquè em dius que no em voldràs mai com a algo més que amiga i això em fa molt mal.... molt....

(crec que va ser la primera foto que vaig posar quan vaig fer la primera entrada parlant de tu titi i de la M. l'A tb em cridava l'atenció però com no era de la nostra edat no vaig posar res d'ella)
"Qui havia de dir que l'entrada es faria algo de realitat"
Ara m'he recordat de pequeñas mentirosas, per la seva amistat.

CONTINUO SENTINT-ME IMBECIL...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada