Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 4 de juny del 2016

Trobar a faltar algú que no sap que existeixes

Veig persones ideals, perfectes, admirables, amigables, per sobre de tot o tot el contrari...despreciable, odiable, fàstic i només li veig que defectes o llavors hi han els normals, que ni fu ni fa, o que a vegades sí. Però bueno no penseu res, no sóc tan dolenta.
Amb ella l'he agafat per sobre de tot, com he fet ja amb altres persones abans i no sabria dir per què. I ara que s'acaba el curs em fa molt mal pensar que no la veuré més... a més quan aquesta persona ni tan sols sap que existeixo gairebé. I a més crec que no li caic bé. Em fa molt mal pensar que mai més no la veuré.
Trobar a faltar persones que ni tan sols elles pensen amb tu.
Ojalà pogués parlar amb tu... i ojalà et tornés a veure...
Deixa de sentir ser tu... i fes algo per canviar.
Tot plegat és una paranoia... a vegades... pensaments que no paren... el cap que no para de fer suposicions de coses... que ves a saber si és real, irreal... em diuen quines paranoies et montes.
Torna a ser cap de setmana... això és igual a bona merda... i quan acabi el curs aquest encara serà pitjor... que curiosament no el volia fer el principi. Però resulta que m'ha anat bé, m'ha enriquit, he conegut gent, trobaré a faltar coses, persones, i sobretot anar al bar i veure les persones que jo vull veure, l'ambient, la gent. No em vull quedar sola, a casa. Pensar que m'he de quedar un altre cop, a casa sola. Vull veure l'home del bar que em queia molt bé, i la profe del costat que m'encanta, i últimament jo no reia, però quan reia en aquell moment estava bé, tot estava molt bé. Les de la classe, com ho trobaré a faltar. Penso en dies concrets al bar a la terrassa mentre rèieu i parlàveu, m'agradava veure com ho fèieu, tots plegats. TOTS. jo sé què em refereixo. Em sentia que pertanyia dins, encara que jo no digués res.
Però bueno tampoc em feu cas, perquè jo sé el riure, i en fi. Tan és.Tampoc cal que em justifiqui jo ser com em sento i punt.
Per altre banda on ets? has desaparegut? jo sé de qui parlo... :( i altre banda... sempre la pifio... sí sempre la pifio.... les amistats.... ais no sé.... on sou?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada