Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 2 d’abril del 2016

Que si activitats de domini, que si...

Que si activitats de domini, que si ment sàvia, que si està al present?... últimament no faig ment sàvia, vale... ho hauria de fer, sí... m'hi he de posar quan abans millor, però tampoc no sé a què venen els atacs de "boja" que estic tenint. Això de activitats de domini, tot això... no sé si em serveix... i és complicat i fa pal..., però sabeu què? el curs que vaig a la tarda els hi estic ensenyant en certa manera.
Quan et sents com em sento quan em sento com em sento ara, això no sé si serveix. Si tingués la maquineta, que estic per anar a comprar, que evidentment no és la ment sàvia..., em tallaria, simplement, per sentir-me com em sento que em sento, que no sento res, per avorriment, per no saber què fer, pel temps de merda que fa últimament, perquè quan surts de classe ja és clar, perquè preferia que fos fosc, perquè el meu cos sent unes coses molt rares últimament, estic com sorda, tinc mal de panxa i sento com si tingués verí, per estar tot el dia a la tele, per no parar d'avorrir-me. Pel menjar. Per altres coses..
Quan no saps què sents.
Pensar en el passat, pensar en coses, penses i penses, la gent pensa tant? Crec que el principi feia més ment sàvia i he deixat d'aplicar-la i totes aquestes coses. Ahir estava intentant tornar a notar-ho tot. A notar : estic tenint un altre pensament, etc.
No puc creure el què diré.. però una part de mi té "tantes ganes de fer coses" volent dir que em sento tan merda, que tinc ganes de ...
Aiii, m'avorreixo tant, tant, tant que tot és una puta merda...

https://www.youtube.com/watch?v=WOKI_tIBWVI&list=RDTZFQgqhNoEI&index=4

 No sé si publicar aquesta entrada. Em fa por qui pot llegir, que si la meva mare, que si no sé qui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada