Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 31 de març del 2016

S'ha acabat el curs de moment

Ja està... Hem acabat el curs de teràpia... hem acabat. S'ha acabat. Què serà ara? Què vindrà? Que traumàtic sona tot plegat. Els ulls se m'omplen d'aigua al pensar que jo em quedo enrere, que elles segueixen i jo me'n vaig. Que jo sóc d'elles les que no torno. Que jo podia seguir, però que m'han recomanat que és millor seguir el curs al setembre.... però per què?
Seré la "margi". Les trobaré a faltar tant, tant, tant, tant. Espero que les psicòlogues siguin les mateixes. Espero que hi hagi la meva psicòloga. No és que no vulgui a cap altre, és que estava bé amb elles. Tot i que també m'agrada molt la de mindfulness. Però no vull fer preferències ni res. Només són pensaments, que he pensat que al fer el curs al setembre, podria ser que les psicòlogues no fossin les mateixes...
I les companyes? No serà lo mateix sense elles, no. Sense elles no serà lo mateix. Titi et trobaré molt molt a faltar.
I les converses de després del curs.... Cada dimarts pensaré en vosaltres i estaré molt depre.

 Per altre banda, avui he tornat a menjar molt i no sabeu com em fa sentir això.
I com he passat tot el matí al llit ara no tinc son...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada