Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 25 de març del 2016

Crits a l'habitació

https://www.youtube.com/watch?v=o1gAyqoGVow
Això és insuportable, quan estic aquí i em comença a venir tota aquesta ràbia, tots aquests sentiments...
No suporto... Han deixat de comprar porcaries, no queden porcaries... he "esmorzat" 3 cops... tinc gana necessito menjar... tinc un atac dels meus, no em suporto... li he dit a la meva mare que es podia menjar el meu entrepà que m'havia fet, però que no sap que el què dic jo no em pot fer cas? Puta ràbia..., en aquesta casa tothom està boig, tothom no para de menjar, hòstia... Jo no puc aguantar la meva ràbia... Per no tallar-me vaig corrents a buscar gel. Tinc gana, molta gana, busco desesperadament menjar, però no n'hi ha, puta merda, per què merda havia de deixar de comprar merda? o amagar-la? necessito tallar-me... i per no fer-ho vaig a buscar gel, ja m'he perdut ja no sé ni el què dic. Poso el cap al gel. M'està venint gana altre cop mentre escric això. Només tinc pa. GORDA DE MERDA. Estic plorant. Tinc ganes de picar-me. Em faig fàstic. Només tinc unes tisores i les meves mans i ungles per fer-me mal. Hauria d'estudiar. Dimarts tinc un examen important, difícil, d'infermeria, salut. I no he mirat res i el cap de setmana tinc caramelles.
Estar a l'habitació.. plorant, desesperada... Per què explico tot això? Aquest blog és una puta merda. Ojalà escrivís bé. Només explico la meva puta vida?...
Sóc una mala persona, per cridar als meus pares de la manera que ho faig, per què tinc aquesta ràbia? (si mires el meu blog, la meva mare doncs t'odio)
No puc aguantar més. Vaig a menjar.... Tinc gana (tinc gana? o tinc ganes d'omplir alguna cosa?).... només sóc una gorda de merda tio.
Ahir em va tornar a venir un atac d'aquells bojos a classe... :( m'estic tornant boja.... :(

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada