Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 18 de març del 2016

Vull

La meva amiga de tota la vida sembla que només em vol per fer esport..
Jo sento que no se si vull estar amb ella a estones, o si més no quan em sento utilitzada.
Em sento mala amiga.
Però tot el què hem passat. Si us plau si ho llegeixis no m'odiïs, per això que dic, per les coses tan lletges perquè t'estimo encara que no ho sembli pel què dic, però m'ha fet molt mal coses de la eso i més coses, perquè tot el passat que m'ha fet sentir inexistent... no tinc dret a dir això? a pensar així?

1. Vull una abraçada com aquesta.

2. Vull un amor de veritat.
3. No em vull sentir puta.
4. Vull sentir-me lliure.
 
 5. Vull sentir-me plena.
6. Vull masses coses.
7. Vull sentir-me a gust amb mi mateixa. Ser perfecte.
8. No vull veure els meus pares.
9.Vull estar al meu lloc. Al meu món inexistent. Vull evadir-me de la realitat.
10. Vull portar-me bé amb la meva cosina T' .
11. Vull les meves amistats ideals.
12. Vull els meus somnis fet realitats♥




Potser no he de pensar de més i no li he de tenir en compte a la meva amiga...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada