Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 2 de març del 2016

Cansada..

Estic cansada, estic molt cansada. Literalment. Escric sense forces. No tinc forces per a res. És el segon dia que vaig a dormir d'hora, quarts de 11 de cansada, no puc dormir, quarts de 1 potser encara dono voltes, i em llevo a les 3 del matí com si fossin les 11 del matí. Però jo estic molt cansada. Tinc una pressió el cap de tan cansada que estic. Fa tres anys que tinc aquest insomni. Hi ha temporades que el porto millor altres que pitjor. L'únic que et diuen els metges és que segueixis un horari. Amb tres anys et dona per provar moltes coses. Ja no sé què és això. Crec que tot va començar per anar a dormir ara a les 2:30, ara a les 23:30, ara a la 1:00, i va continuar pels pensaments. Ja no sé per què continua. Potser pel menjar i una barreja de tot. Sempre havia tingut problemes per adormir-me, però tant... aviat crec que farà els 4 anys que tinc l'insomni.
Ahir em vaig tornar a prendre 4 pastilles. Sí evidentment no em tocaven "tantes". Avui em fa mal de panxa a estones, no molta. Avui m'hauríeu de veure. Semblo malalta. Estic esgotada. Em sento molt cansada, molt. Ja no sé si són les ulleres, falta de ferro... insomni... ja no sé què és... vomitar.. , la setmana passada ho vaig fer uns tres cops, els afartaments, les pastilles.. Ja no ho sé.
Però vull estudiar per l'examen que tinc divendres i no em puc concentrar. Vull deixar de sentir aquest mal de cap. Vull.
També em fa mal de coll i la mandíbula i fa uns dies tenia la geniva inflada i em feia mal les dents. Ara, però ja no me'n fan.
Semblo una "vella" que no em paro de queixar.
Són les dues del migdia, a la una m'he posat a dormir, però no podia i era lo que més necessitava. Només vull dormir, descansar, però no puc. Sento que el meu cap explotarà si no descansa.
Ahir sincerament no sé per què em vaig prendre les putes pastilles si no tenia més de quatre, què feia si sabia que no em moriria amb 4? i no em van servir per dormir?.... ho sento x, no calia que t'ho hagués dit, i mira ho sento a mi mateixa per destrossar-me perquè al cap i a la fi m'estic destrossant a mi mateixa. Si hagués tingut més me les hagués pres més, però quatre? i si m'haguessin fet dormir...que tonta sóc..., només volia dormir tio... o morir... jo no volia més dolor, jo volia deixar el dolor.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada