Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 12 de març del 2016

12 de març: 22 anys

No sé per què... però pensava que avui dia 12 de març del 2016, que feia 22 anys seria especial (només ho volia pensar, no ens enganyem), era un dia bonic.. m'agradava: 12/03/2016 i 22 anys. Tot i que no m'agrada fer-me gran. Normalment els meus cumples són una merda, però no sé per què aquest esperava una gran expectativa... havia conegut noves persones, i havia imaginat una gran festa amb elles, amb les quines ja vindran i amb una del passat, en conclusió una "gran " festa.. però per començar ja vaig començar malament setmanes enrere sentint-me que no sentia. Desitjava que passés, però no ha passat.
Aquesta nit no he passat bona nit, l'he pasat amb mal de panxa, com si hagués begut alcohol sense beure'n.. i avui encara me'n fa..(hores d'ara ja no tant) i crec que és perquè tinc l'estómac delicat i potser per les pastilles que m'he pres de més d'altres cops ara en tinc les conseqüències, ja que ahir crec que em vaig prendre 2 pastilles i me'n tocava una, però no ho vaig fer expressament, simplement no recordava si me l'havia pres o no i em vaig tornar a prendre-la per si de cas. I què carai, no us he de donar explicacions, per què sempre he de donar explicacions? Perquè tinc actitud passiva, no? ...
Després resulta que amb les dues úniques amigues que ho celebrem ja haviem quedat qui portava el cotxe i surten pegues.. i m'adono de coses.. però intento pensar que no ho fan amb mala fè.
L'ordinador de casa no va. I haviem quedat que mirariem una peli... de moment  tot només surt malament..
El meu pare em comença a fer crits...
Quasi no m'ha felicitat ningú a les 8.15 del matí, quan a altres facebooks a les 00:01 ja hi han milions de felicitacioons.
I el primer que m'ha felicitat de casa és el meu germà cridant (em refereixo no en persona), total ho deu haver fet per dir s ha de felicitar...
I ara només sento crits del meu pare..
Això és un cumple?...
Poques són les bones del dia d'avui de moment... voldria sentir la felicitat dins meu.
Però només sento aquest buit que no se'n va.
Una entrada de merda pel dia d'avui.
Em sap greu per elles, passaran un mal dia per culpa meva, estaran amb mi per mi i jo no estic d'humor, espero no esgarrar.

2 comentaris:

  1. Eeeh titii q jo et vaig felicitar a les 00:00 i pooc:) vals molt com x sentirte aixiii guapii, titimuu reinaaa<3

    ResponElimina