Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 13 de març del 2016

Deixeu d'amargar-me

Odio la meva família, la odio, la odio i la odio. Odio els seus tripijocs i odio no saber si tot està al meu cap, són imaginacions meves o realment em controlen. Però odio la meva família.
Ni els estimo, ni tenen dret a res. Em fan la vida impossible. No puc amb ells. Estic plena de ràbia cap a ells. El meu germà sempre se'n surt amb la seva sense tenir dret ni raó.
Deixe'm d'intentar tocar "mama" em fas fàstic, ni em mireu. Quina part no heu entès...:deixeu-me en pau???
Cosí gran deixa'm de controlar.
Deixeu-me en pau. No teniu ni vida.
No entenc si no estic malament perquè merda quan surto de festa no paro de veure la gent, tots riuen i es deixen anar.. i tu per molt que beguis dins teu sens aquella sensació de tristesa, de buit? I llavors.. estic bé? 👏🙌hola, estic aquí, sóc una persona.. formo part del món...només vull sentir-me plena.
Per què quan surto de festa sempre m'he de penedir de alguna cosa?..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada