Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 12 d’abril del 2016

No serà un adéu per sempre oi? Us trobaré a faltar "grup Emo♥"

Sí... avui ha sigut el dia... Avui ha sigut el dia que elles han començat el curs de nou amb noves persones. Ha sigut estrany. M'he vist jo abraçant a ella, la C (no dic el nom perquè jo no dic el meu, però crec que a ella tan li fa). Per mi ha sigut increïble abraçar-la♥, us recordeu que vaig posar que m'agradava? Doncs no sé ben bé què sento però és molt amiga per mi. I sí m'agrada i bueno que em deixeu en pau, és el meu blog i ja està. Ai titi que ploro. Perquè no sé quan et tornaré a veure. No sé quan us tornaré a veure. Em venen ganes de plorar pensar que ara estan elles a teràpia i jo estic aquí.. és com que ja no formo part de l`equip, del grup... que ja estic fora.. s'oblidaran de mi :( em vull tallar... em vull tallar...😢
Saps que tu has sigut l'única persona que em vas donar les abraçades? abans que tu quasi no sabia què eren... De fet em feien cert respecte, i m'agrada molt les teves abraçades.
L'abraçada d'avui la necessitava. Feia dues setmanes crec que no ens veiem i tu no sé, però jo et trobava a faltar molt i fins i tot m'ha quedat una estona la teva olor.
Després he pogut veure les altres noies, tot i que hagués volgut estar més estona amb elles i abraçar-les més, tot i que elles potser ja els hi ha estat bé així i potser els hi he fet sarna, no ho sé, perquè les seves cares ha sigut d'estranyesa al veure'm. No esperava pas veureu's avui i això ha sigut alegria "màxima" per mi i tristesa infinita al marxar que ara encara em posen els ulls plorosos, m'inveeix  melancolia i tristesa mentre marxava us mirava enrere i vosaltres entràveu a la porta i vosaltres no em veieu.
Jo pensava que ja res tornaria a ser el mateix com a polseres vermelles quan acaba la primera temporada :( que trist sona tot això...
I per què havia de ser jo la quina es quedava fora?....
Us trobaré tan a faltar que no us ho podeu imaginar, però com no sóc la imprescindible vosaltres ni us adonareu... i el grup continuarà com si res.



Grup emo (té explicaió: Emo d'emocions)


https://www.youtube.com/watch?v=D2m6yrRfS9A&nohtml5=False
https://www.youtube.com/watch?v=IR_-D1PIOYU&ebc=ANyPxKqzAkgOKXCu6bhwSa1YYcneEk-9O94YH17doKg3Lb392ES-psCAL077UAUrbWisHSncr6Ju1CeL1ZYtFaH8cEGOEZ25Vg&nohtml5=False

PD: Crec que la psicòloga de mindfulness està enfadada amb mi ara :( ... i crec que ja estan fartes de que em vinguin atacs d'ansietat... (però no ho puc controlar...no sé perquè em venen...) i trobo a faltar una de mindfulness que no entenc per què no bé... és molt estrany :(

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada