Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 17 d’abril del 2016

Només tu

Però t'equivoques... t'equivoques... en el què vas dir l'altre dia i tornes a estar de baixó.. potser que fes una entrada positiva no volia dir que estès positiva, només que era el què volia ser.  Però llavors passen coses que acaben de tirar-te per la borda.
Joder m'agrades tant, què té ella que no tingui jo? per què ella va arribar abans que jo? Ja ho sé no tinc dret... no tinc dret... semblo la rim de polseres vermelles... no tinc res a fer..
La vida és injusta.
Últimament les setmanes em passen molt lentes... i potser és perquè s'ha acabat el curs de teràpia... i no us veig a vosaltres i sobretot a tu.
Què faré ara?
No tinc res, no tinc res...
No vull que et posis trista ni t'enfadis amb mi si us plau...és lo que sento...
Vull una abraçada d'aquelles... com la última de l'altre dia...


https://www.youtube.com/watch?v=8Qa5UGaunqQ&list=PLUZTJcE02JQLtqsUta80aL0XkrgclVD_8&index=34

Potser sóc jo que confonc sentiments no sé.
Però és que jo sé que per mi tu ets molt bona amiga, molt i jo penso en el llibre groc de l'Albert Espinosa, que crec que tu has llegit, saps? No sé què sento. Però m'agrades molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada