Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 18 d’octubre del 2016

Això és una MERDA.

Moro, moro de no suportar, em moro d'estimar-te tant.
Et vull, et vull molt.
Elles no em volen.
Jo estimo ella.
Elles s'estimen.
I les 3 queden menys jo.
Llàgrimes.
Merda vida.
No podeu saber el mal que em fa que no em vulguin.
No sé què he fet malament.
Plorar, plorar, plorar.
No puc més em vull tallar.
No em volen, no em volen...
TINC EL COR TRENCAT.
(Esoltant bacup: Jo no puc sortir de l'armari, perquè encara no sé què sóc, només m'ha agradat una noia.Crec que m'agraden les persones i tal. No penso sortir de l'armari. Si trobo una noia i m'agrada això doncs ja diré estic amb ella. Però mentrestant jo no sé ben bé què sóc. Crec que m'agraden les persones).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada