Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 4 d’octubre del 2016

Què hi haurà allà fora?

Ja estic a casa, però tot és raro. Allà estava bé. Una part de mi es volia quedar i l'altre marxar. Què bé ara? Estaré sola altre cop.  No puc parar de plorar.
No deu ser gaire normal lo meu perquè no em donen importància. Jo estic malament per dins, però no els hi podia dir mai a la infermeres. Fins i tot un cop em vaig començar cops i ni es van enterar. També tallar vaig fer i apunt de vomitar una mica. Però si tens vergonya estàs acabada.
Han sigut pocs dies ho sé, 17 o 18 dies (ah crec que 19 dies), però per mi se m'han fet eterns. I ara no podré parar de pensar en ells.
És que si no puc estar bé ni a l'hospital psiquiàtric per la puta vergonya la mort seria una gran solució. Si no hi ha res per aquí. Mai seré qui jo voldria.
Plorar, plorar, plorar i no parar.
Ho passo malament, perquè ojalà pogués ser com sóc realment i caigués bé a la gent. És que faig molt mal, i només faig que nosa.
No puc mostrar els meus pensaments ni res, i suposo que no em mostro com sóc per vergonya?
Tinc molta gana, i ara no em donen menjar porcaries a casa, m'ho controlen tot, fills de puta.
És que no entén res la gent, ho juro, res. No estic bé a casa perquè per no fer res.
I a  l'hospital depèn, perquè com sóc tant vergonyosa... i això em fa sentir fatal.
I estic com una puta foca.
Per què és tan complicada la vida?
Jo no estic bé ni a casa ni enlloc, no tinc res a fer. És un adéu final?
Ens diem les polseres blanques. :-)'

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada