Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 10 d’octubre del 2016

ojalà fos una altre millor

Em pregunto quan tindré un somriure sincer i un riure de veritat.
Per què aquest buit dins meu?
Em pregunto quan tindré amistats, només vull ser com els altres que saben parlar amb tothom.
Em pregunto quan pararé de fer afartaments, o menjar massa (m'he engreixat i estic gordíssima).
Em pregunto quan podré estudiar el què jo vull, o quan tindré una feina per poder-me comprar els meus capricis i la carrera.
Em pregunto si algun dia a la vida tindré la feina que desitjo.
Si mai seré psicòloga o mare.
No tinc res a fer. Ni estudio ni treballo.
Què faran ara els de l'hospital?
Ojalà fos una altre millor.
No aguanto més la meva vida. Sola, sense amics, perquè tinc una personalitat de merda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada