Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 28 de gener del 2016

Atrapada

I aquí estic altre cop a la banyera... sembla que cada cop que necessito pensar, o que m'avorreixo allà vaig... i no passo precisament poca estona. Estic envoltada pel meu estri preferit que em talla el meu braç... i observo com surt la sang.
Mentre escric això em miro el mirall i sento ulls de pena, de tristesa. Sento un buit enorme, que no puc descriure amb paraules. Em vull prendre les pastilles, vull morir. La X (psicòloga) no em vol, no em vol, no em vol, no em vol, no em vol, ningú em vol.
Demà serà un altre dia.
Avui ja és un altre dia. M'he despertat, era un dia estrany, altre cop. La meva ment sàvia m'ho agraïa , però eren les 5 i poc, com últimament. No, dic mentida, això era ahir a la nit (lo de la ment sàvia que agraïa no haver pres les pastilles, perquè vaig anar a la coral a la nit). Avui, tenia ganes altre cop. Vull morir altre cop. M'he tornat a prendre pastilles que no tocaven, com el cop que em vaig prendre 5, però aquest cop només dues de més. M'he estat apunt de prendre'n dues més, i després més... però l'amiga de casa ho ha vist. Pensaments, pensaments i més pensaments. Vull morir. Només penso en això. Volia estar al llit tot el dia. No tinc ganes de res. DE RES. Per què tot és tant merda?
Quin punt, arriba a ser drogues les pastilles que ens recepten els psiquiatres si ten prens de més???
Vull unes pastilles per riure, vull unes pastilles per dormir i no despertar.
Vull dormir en pau. Vull descansar. Vull estar bé.


3 comentaris:

  1. Ànims preciosa, tu pots amb tot això i més vale? Ets forta, i si no te les prens és perquè encara tens coses a fer en aquesta vida, sigues tu mateixa i deixa els altres que pensin el que vulguin, qui t'estima t'estima de veritat, no busquis estimació en qui no t'ho dóna, busca-ho en els que tens al voltant. Fes-me cas, ets molt important per molta gent i tu vals molt més que tot això, un petonet i anima't.

    https://www.youtube.com/watch?v=r5yaoMjaAmE

    ResponElimina
    Respostes
    1. No crec que sigui per això que no me les prengui... és per la part de ment sàvia que em queda... , per molt que tingui ganes intento parar-les les ganes.. no sé... però crec que no m'espera res de bo..., quines coses? Penso.
      No puc ser jo mateixa, perquè no sóc jo. No sé si em sé demostrar... no sé si existeixo.
      En fi.
      Gràciiies kukii!Petoneets! estic algo millor que el matí:)

      Elimina