Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 22 de gener del 2016

Quan la persona que t'agrada s'intenta morir i tu no fas res..

Ahir em va tornar a dir que es volia morir. Ho fa sovint. Jo també em vull morir. Però ella sembla tenir més ganes. Em fa mal, molt mal quan em diu això. A part que sembla que per prendre's les pastilles ella, jo no sigui capaç de fer-me mal, però jo intento lluitar, ella hauria de fer el mateix. No sap el mal que m'arriba a fer. No sé si hauria de fer aquesta entrada, perquè ara resulta que ella coneix el meu blog. M'agrada moltíssim i vull el millor per ella. I jo només faig que pifiar-la.
Sí... la vaig pifiar. Va ser culpa meva, potser vaig ser massa dura amb tu al whats?
Quan em va tornar a dir aquella nit que es volia morir i que es va prendre aquelles pastilles, jo vaig ser tonta. A vegades no sé reaccionar. Sóc tonta. Jo precisament aquell dia també em volia prendre les pastilles. Però per què jo no faig el pas de prendre-les? Un dia ho faré, penso. Però això ... no és el què volia dir..., va ser culpa meva que se les prengués... em sento tant culpable..., tot el què vam estar parlant... jo només volia intentar fer-li veure QUE NO ACONSEGUIA RES PRENENT-LES, però crec que vaig aconseguir el contrari. Jo volia dir-ho al grup el què havia fet ella... perquè estava preocupada..., jo volia fer algo, però no ho deia, perquè pensava altres coses, per exemple, que l'amiga de casa m'havia dit: "eh que quan jo vaig descobrir que vomitaves jo em moria de ganes per dir-ho als teus pares, tu em vas demanar que no ho digués, jo vaig veure que no serviria de res i et vaig fer cas... doncs pensa que per ella és millor això", jo vaig escoltar les paraules de la meva amiga de casa... i crec que vaig fer mal fet..., jo només volia fer el bé... però sempre la pifio , coses així em passen sovint. Sóc tonta de remate.
La quina hauria de ser a l'hospital sóc jo... però llavors penso en què això és el què volia ella... volia això... volia anar a urgències, volia que estiguessin per ella. Vull estar allà amb ella joder. Dic això mentre em cauen llàgrimes als ulls, C per què ho fas? No veus que sí que tens gent que li importes? No hem de ser nosaltres que t'ho hem de fer veure... només ho podràs veure tu, no et podem canviar tu, només pots canviar tu. És molt dur veure com les persones que estimes es fan mal així, per molt que les entenguis. I a sobre si és culpa teva.
Jo també ho vull això, en el fons. Però una part tinc por de morir. Ella diu no tenir por de morir. Doncs jo potser sí. No ho sé. Però em vull tallar i em vull prendre les pastilles. Si no me les vaig prendre ahir a la tarda va ser perquè en principi el dimarts anirem al cine amb la C, sí ella.

Ah... i he somiat amb tu bonica. Em deies que t'havia agradat tant anar a l'hospital, que t'havien tractat molt bé i que estaves desitjant tornar-hi anar..

 Necessito saber com estàs.

Aquesta entrada és per tu titi♥


 Ja sé notícies seves... potser l'ingressen... no vull que ho facis més. No podrem anar al cine :( Si l'ingressen em prenc les pastis, us ho asseguro. I si l'ingressen la vaig a veure, això també ho sé.
https://www.youtube.com/watch?v=rtOvBOTyX00

2 comentaris:

  1. Gràcies preciosa, i dir-te que res del que vaig fer va ser culpa teva, ho saps oi? Res va ser culpa teva, t'ho repeteixo. Només és culpa meva intentar-ho i intentar-ho i veure que no et fan cas, tu no t'amarguis per res del món, que jo vull que estiguis bé i que no et preocupis per mi, que jo ho estic... Vas fer bé en no dir res al grup, merci per no fer-ho. Ara ja saps que sí que podrem anar al cine perquè no m'han ingressat (cabrons) :)
    Així que anima't titi i no facis el burro tu ara vale?
    ETS GENIAL BURRIII <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Podemos♥ jej
      Ens veiem demà! Wii!!

      https://www.youtube.com/watch?v=rtOvBOTyX00

      Elimina