Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 16 de gener del 2016

Com m'agradaria ser

Tinc ganes d'estar bé... i em fa posar de mal humor que la gent em digui coses que no són veritat... o que sí... segons ella són les veritats, que fan mal.., que és veritat que les veritats fan mal, però.
Jo només vull estar bé.
Estic bé amb ella.
Ric amb ella i molt i ella és la de teràpia, sí, la noia que m'agrada.
He decidit que publico l'entrada amb el correu que li he enviat amb la meva psicòloga? O és massa personal?

A estones m'agradaria ser com la C, tot i que ella diu no veure res especial en ella, jo en canvi ho veig tot.
Però a part m'agradaria ser com altre gent també, però mai jo, no m'agrado jo. Voldria ser simpàtica i oberta, amb un bon cos, que tot em quedi bé.. amb roba més "guai", la cara més maca i els cabells més llargs, no encrespats, d'un altre color més clar. Un forat més a l'orella, un tatto al canell amb un significat important per mi de superació, concretament ; . No m'agrada el meu caràcter i m'agradaria ser una persona genial, feliç, oberta i que la gent estès bé amb mi... que m'estimés la gent, voldria ser sociable, però és que resulta que mai no ho sóc, que no sé que dir... i no ho suporto.
Només vull estar bé, ser feliç, ballar i ballar sense pensar què pensarà la gent, disfrutar de la vida, no tenir preocupacions, tenir amics, i que m'estimin com sóc, saber cantar bé, tocar la guitarra i piano, fer esport, escriure llibres i arribar a ser psicòloga i en el futur tenir una família que jo no he tingut.
Vull sentir-me plena de vida.
No tenir ansietat, no tallar-me, no tenir insomni, no sentir-me la merda que em sento... no vull ser qui sóc... no vull ser com sóc... no vull sentir-me com em sento... no em vull sentir gorda... no vull fer afartaments... no vull no vull... no vull... no vull buscar feina... no vull... vull la c... vull ser feliç, no vull tenir por...
No dependre tant de la gent, que no m'importi tant el què pensi la gent, saber dir que no, que no m'agafin aquests brots...
"Tota la vida"(últimament no tant) he depès de la meva amiga (la de tota la vida, la de casa no) i m'agradaria no dependre tant d'ella, realment tinc opinió?
Tinc un munt de coses per dir, coses que penso, que em passen... però no tinc paraules, no trobo paraules per definir.
https://www.youtube.com/watch?v=rtOvBOTyX00 

Ah... i.. Jo no vull destruir a ningú..., jo només vull sortir endavant, encara que no ho sembli i vull que la gent m'estimi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada