Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 3 de gener del 2016

Una nit massa boja

Aquesta nit ha estat esbojarrada, bueno és que, aquesta nit, ahir... no he dormit... ha sigut... una nit de bojos.
Mai havia passat una nit així.
Us asseguro que ha sigut una experiència nova i només va ser per ella.
Ells no eren del meu estil, el seu estil no va amb mi, però... realment quin estil és el meu? no sé... si no hi hagués estat ella si jo hagués estat bé amb ells, no ho sé. Sóc tant indecisa, tant influenciable, que realment no sé qui sóc, no sé què vull, no sé què m'agrada realment. Puc ser moltes persones diferents, digueu-me falça, digueu-me què vulgueu. Puc anar amb molts estils diferents, cadascú té la seva visió del món. No ho sé. Suposo que aquell estil no anava amb mi... Però en alguns moments va estar bé... però és que jo no sé si vaig estar bé per estar amb ella o perquè potser és el meu estil, no ho sé.
Jo no sabia quin era el plan... quan ella em va dir que caminaríem tota la nit, pensava que en algun moment aniríem alguna discoteca... per això vaig posar-me tacons... però si arribo a saber, que literalment, caminem TOT el cap de setmana i ens estem tota la tarda, nit i tot el matí de diumenge per barcelona caminant i pel carrer, ja us asseguro que em poso bambes...., quin fred i quin mal als peus i quines agulletes.
Quina puta experiència he tingut, quina puta bogeria, és de bojos.
Hem begut alcohol, hem fumat, he fumat molt, si ho compares en què no sóc de fumar, he fumat porros (maria), li he dit mil cops a ella que m'agrada, que em moria de ganes per fer-li un petó, m'ha dit que ella estima la seva novia i que ella m'estima només com una amiga..., he estat tan bé amb ella al seu costat, només he estat bé quan he estat amb ella, no, dic mentida, perquè també vaig estar bé quan per fi em va pujar l'alcohol, o quan vaig fer reflexions de la vida amb un, o quan vaig gaudir del paisatge al port amb l'aigua♥ allò va ser marevellòs. Allà quan estàvem al port mirant l'aigua i ella m'estava fent el dibuix... i bueno també m'estava liant amb un noi... perquè sí.. em vaig liar amb un noi. i de més, però no entro en detalls.
De fet em podria haver liat amb els dois nois que hi havien. Els dos em volien. Em vaig liar el quin era més el meu tipus, però sabeu? Resulta que quan els vaig conèixer més..., era un pesat...., i era més simpàtic el quin no era el meu tipus..., però sabeu què? Que només m'agrada ella... i que durant la nit un moment li tocava la cama a ella.... però ella no em vol... i la vida és així de dura i una puta merda.
Quin fàstic em fa ara el tio que em vaig liar.
I sabeu què? Això no és lo pitjor de la nit... lo pitjor és les ratlles que em vaig fer... lo que sentiu... que em vaig drogar... no ho faré més.. o això espero.

Crec que el pròxim cop em vull liar amb una noia, els tius són uns escarosos, ja estic farta d'ells.
Per provar. S'ha de provar de tot a la vida. xD eiig.

Ahh i un petit detall, els 4 venim de psiquiatres o sigui que ja us podeu imaginar, però ells estaven ficat amb drogues bfff... i jo com una tonta ho vaig provar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada