Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 13 de gener del 2016

Drogues i amistat.

No us passa a vegades que quan esteu malament psicològicament teniu ganes de parlar amb una persona, i aquesta persona potser feia temps que no hi parlàveu? i potser aquesta persona no us la mereixeu... i realment tampoc us l'estimeu tant... però sabeu que ella us estima, o que el menys saps que li importes una mica... i en aquell moment tens ganes de parlar amb aquesta persona? Us ha passat? Això és ser mala persona oi? Buscar aquesta persona quan la necessites... Li vaig enviar un whats quan feia temps que no li deia res...El noi que sabia que jo li agradava i que a mi no m'agradava, el noi que havíem quedat un cop a l'estiu, l'únic que havia quedat després d'un lio a la meva vida. Necessitava parlar amb algú... i encara no m'ha contestat. Tot i que imagino que ho farà.
No em puc creure el què he fet des que he conegut a ella. M'he drogat, he fumat, bé fumat ja ho havia fet... però no així. Avui he tornat a fumar.
Havia quedat amb ella. Només amb ella, però ella li ha dit que vingués el seu amic, no el quin em vaig liar, per sort, l'altre que m'anava darrere meu, han començat a fumar un porro, i m'han dit no sé quants cops si en volia, jo els hi deia que no... però finalment... he fumat. I he conduït sota els efectes del porro encara sí. Visca.. "olé jo". No seguiu els meus passos, no. Sóc molt influenciable i no està bé.
Després per si no fos poc... ens hem trobat el noi que em vaig liar... olé sí... això ja ha estat el colmo... llavors em volia morir...
Ella i jo hem anat al lavabo del lloc que anem amb les psicos perquè teníem que anar, i estàvem fumades, total que ens hem posat a riure... jo per mi que s'han adonat eh...
I per anar acabant... per sort... hem acabat el migdia soles... i estàvem en un banc prop del lloc on anem i rient sota els efectes de la droga, suposo, morint-se de gana les dues, prop de les 2 del migdia, anar comentant si menjar o no, per una part volíem i per l'altre no. Som tontes. I jo em moria per donar-li un pico i un petó i un morreo i menjar-li tota la boca, què carai. bf. Finalment li he demanat una abraçada.
"No em torno a drogar", però ho he dit cops, però ara ves a saber... és guai en realitat riure tant... ella només vol que rigui...
Quan he arribat a casa m'he tallat. Però sabeu què? He fet cas a la meva ment sàvia amb el menjar... he menjat i tenia ganes de vomitar, perquè bf costa... però he menjat. I amb lo de dormir, no he dormit i bueno més aviat he estat a l'ordinador, però el menys no he dormit... anem progressant. Ah i m'he tallat a la panxa, empitjorem algunes coses.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada