Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 11 de gener del 2016

Decepciono a la gent constantment

Esperar un correu de la x (psico) de fa molt, que li has enviat com 7 o 10.. Actualitzar el correu cada dos per tres literalment perquè saps que avui torna a la feina.., per fi veus el seu nom al correu, fa 2 minuts literalment t'ha respòs... però la resposta no és la que esperaves... potser perquè esperaves que t'apoyés més, o no ho saps... no saps perquè però les seves paraules et fan mal,.. molt mal.. i lo pitjor és que no t'està pas renyant... simplement potser s'ha decepcionat... potser és que saps que te raó... potser això és la culpabilitat cap a un mateix... no ho sé... no puc parar de plorar... ahhh no puc... Per què em sento aixi? Per què m'ho ha fet de contestar aixi? O per què m'ho he fet jo de fer-me aquest mal? No? Perquè el cap i a la fi al què li dic aquest correu explico el què m'he fet jo.. però a mi em fan mal les seves paraules... com m'ha respòs ella.. perquè no eren les paraules que jo esperava.. perquè l'he decepcionat... SÍ... clar... era això.. ara ja ho sé... ERA AIXÒ.. L'HE DECEPCIONAT per això em sento així... a part de plorar hi ha una altre cosa que vull fer i és tallar-me.. i ja ho sé un altre cop m'estic destrossant. Decepciono a la gent constantment.
A part d això tinc una altre cosa al cap, de fet en són varies... una és ella,.. per què no em contesta? Què li he fet? Per què no es connecta? Potser a la hora de la veritat es una puta parida.. però i si està enfadada amb mi?
L' altre cosa és la xixa de merda i el menjar...
L'altre és la feina...
L'altre és que demà vaig a teràpia.. com anirà?...
L'altre que no tinc res a fer i tot lo que tinc al cap.
L' altre tota l' ansietat de de tot el cacau que tinc el cap, de tot el que no tinc i que sí que tinc i d'altres.
L'altre, una mica repetitiva, però un altre cop de la x que no puc parar de pensar en ella que jope.. tan és jo m'entenc...
I altres...
Tot, res....
Plorar, tallar....menjar... estirada, llegir, pensar, alcohol, fumar, destrossar-se, música, viure, lluitar, paraules, tot, res... paraules, sense sentit.

Foto:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada