Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 15 de setembre del 2014

A vegades és entretingut anar amb tren.

Hola gent!!!
https://www.youtube.com/watch?v=cbYp1ZB5cGg
Ja he tornat d'aquelles terres, Binéfar, bora Barbastro i tot això. Que hi vaig estar de divendres a diumenge.
La veritat és que aquests dies m'ha anat molt bé, ha servit "per agafar forces" i per "oblidar" els problemes. M'ha anat molt bé separar-me de la meva família aquests dies i veure'ls a ells. Ho necessitava. Però hi vaig anar amb remordiments..ja que els meus pares no volien que hi anés pels diners...
Les dues nits que vam sortir vam beure, i l'última nit no vam parar de beure en tota la nit. Una copa de vi (tot i que no m'agrada) i una altre, i una altre, un mohito un altre, cubata, un altre, un altre i anar fent. Durant tota la nit vaig tenir un cubata a les mans, a més del sopar que vam fer em vaig menjar una crep de xocolata a la matinada, i després allà a les 7/8 del matí vam esmorzar... i jo no tenia gens de gana, però vaig acabar menjant, i potser va ser la barreja de tot plegat i pel beure, però em va tornar a sentar malament l'alcohol.... Per quart o cinquè cop (ja he perdut el compte...), però vaig beure com tots els altres, no em vaig passar tan..., però deu ser que em sent malament com qui li fa mal la llet, no?
Total que el diumenge, el dia que havia d'agafar el tren i bus vaig estar fatal, amb mal de panxa..., però per sort no em va fer tan mal com els altres cops, tot i que deunidor, quan vaig arribar a casa, per sort els meus pares van sortir i jo amb excusa que estava cansada em vaig posar a dormir. L'hora que vaig arribar que eren entre les 6 i 7 de la tarda, despertant-me i amb mal de panxa he dormit fins avui a les 8 del matí!
I avui he anat a pràctiques sense estar 100% curada, tot i així no he dit res a casa meva per estalviar-me una bronca. Però encara m'he sentit prou bé del mal de panxa, fins el final, l'última hora m'he tornat a sentir una mica malament i em sento una mica marejada també.
A part d'això, com he dit em va anar bé aquells dies allà. Va estar molt bé tornar-los a veure, encara que només fossin tres dies. Em fa por no veure'ls més pels diners...
Ah, i sabeu que Malú anava allà el dissabte? Doncs jo hi volia anar!! però per varies coses no va poder ser. Jo em vaig quedar tan amb les ganes.

Una altre cosa que vaig estar entretinguda el diumenge a la tornada, va ser que al tren va pujar moltíssima gent, molta, perquè es veu que feien concert al carrer a Terrassa diria o algo així.
Total que el tren anava a petar, i vaja casualitat. Amb mi es van assentar dos nois, no ser de quina edat, però es veien joves, més grans que jo. El quin es va assentar davant meu era guapissim, i sabeu que? Li vaig dir una cosa, una parida xd Després una mica més tard també es va assentar una noia també es veia més gran que jo al seient que estava buit, i a darrere o més aviat el meu davant hi havien uns altres que vaia panorama. Uns xicots negres bevent, una noia de més o menys la meva edat súper borratxa, i ves a saber si algo més i un home com un rodamón també bevent (entre ells no es coneixien, però van començar a parlar i van compartir unes cerveses), em vaig enterar que els negres havien fet un cd i el "rodamón" era ell qui tenia les cerveses, i anava més colgat aquell. Crec que li va passar coca a la noia, que se'n van posar a la cervesa. També passar la poli a avisar-los, però ells passaven d'ell i quan no els veien hi tornaven.
I el costat dels nostres seients hi havien unes altres noies de més o menys la meva edat. I no ser tot plegat va ser molt entretingut, i tot i que em trobava malament va estar bé veure tot aquell panorama. A mi m'agradava mirar-los a tots. Quines històries devien tenir? Això sí, devien pensar que era una cotilla, o ves a saber què.
La noia del meu davant va escriure una estona en una llibreta, els nois del principi que he dit els escoltava a parlar, semblaven bons nois. Sobretot el noi de davant meu hagués estat un bon partit, em va agradar molt. Però llastima mai més el veuré. A més jo devia fer una cara de malalta... i amb les pintes que anava i tot :S
Joder sóc tan gafe!! xD


PD: les pràctiques d'avui també molt entretingudes, els nens estaven molt esverats jeje , com el temps últimament al meu poble!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada