Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 8 de setembre del 2014

Quina vida més trista

 https://www.youtube.com/watch?v=bPZktyrTUzQ

Hola gent!

Com esteu? Apunt per tornar a la rutina? Jo he començat a mitges la rutina, però no l'acabaré de començar del tot fins el dia 22, el dia que començo 2n d'educació infantil, l'últim any del CFGS.
Jo avui, ja he començat les pràctiques de nou!
Ja hi tornem a ser, digueu-li paranoies digueu el que vulgueu, però m'he sentit molt observada i criticada sense que em diguessin res. M'he sentit que no estava fent res bé... que no n'encertava ni una.
Suposo que estareu cansats de només queixar-me de la vida, de només veure paranoies no? Que pensareu aquesta puta amargada, m'amarga a mi només de veure les seves entrades. Bueno de fet si és així no cal que llegiu i ja està perquè per això he fet el blog, i com us he dit altres cops aquí hi haurà dies de tot. Dies en que l'entrada valdrà la pena, com diria que era el cas d'ahir, i dies que serà una puta merda com avui. Altres dies que ni fu ni fa. Però és que potser el que per a tu és una merda per l'altre és una preciositat i a l'inversa. Perquè per gustos colors.
Lo de la carta a la meva cosina m'ho he estat pensant, potser li llegiré jo mateixa en persona ben aviat perquè ben aviat ens veurem! Què en penseu?
Avui a part de les pràctiques he tornat a veure els de la coral! Una reunió que teníem. I demà tinc que assajar perquè el dia 10 de setembre cantarem els seguedors i el cant de la senyera, espero que vagi bé! S'han apuntat gent nova a la coral i això m'espanta, tot i que és millor per la coral...
Suposo que no us mereixeu que us expliqui les meves penes! Així que ja callo.

Ah i moltes gràcies a les persones que parlo per aquí a internet moltes gràcies les quines m'escolteu i tot!! Sou genials!!!

Per qui no ho sàpiga em pot seguir al twitter +Ina Vaci  @inavaci94
 I ara no tinc son per dormir.. i m'he de llebar a les 8 un altre cop TT
Sento si us espanto amb les meves publicacions...
Va i ja deixo d'enredar-vos més.

PD: M'encanta aquesta versió!!!!!

Que us vagi molt bé la vida!!

3 comentaris:

  1. Primer de tot m'encanta titanium!! :) i tmb aquesta noia que fa

    Me'n alegro que segueixis amb educació infantil! Ànims que et queda poc ^-^
    Tothom té dret a estar deprimit. Però a vegades hem d'intentar riure'ns inclús de les nostres desgràcies. Perquè la vida sense humor no és res.

    Això de la teva cosina em sembla molt bé!! T'animo a que ho facis!! :)

    jajaja jo tampoc m'he anat a dormir (és la una ja) i m'he d'aixecar a les 7:40, mare meva xD

    Però no m'agrada veure't tant trista a vegades. Jo em sento identificada amb tu en algunes coses, però no deixis mai que la vida et guanyi. Lluita pels teus somnis. I no deixis que la vida passi pel davant, viu-la! ^^ sé que a vegades és difícil, però val la pena lluita per estar bé.

    ResponElimina
  2. Ànims pel curs! Segur que tot be!

    Per la part de la carta de la teva cosina, em sembla molt be què t'ho estiguis pensant i fins i tot li llegeixis tu!

    I opino el mateix que el comentari d'abans que hem de riure'ns de les nostres desgràcies:)

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies a les dues!! Estic millor avui :)

    ResponElimina