Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 23 de setembre del 2014

Els grups de la vida


Quants grups socials (escola, feina, activitats, amistats...) teniu a la vostre vida? Avui a classe hem parlat d'això. És complicat.
Diuen que cadascú es fa els seus grups, etc. etc. però no sempre és així.
Que amb la quina seus el teu costat de classe que és perquè és amb qui més et fas, clar seria lo "normal". Però no. Sempre hi han excepcions. 
Que passaria de la gent, vaig dir-me ahir a mi mateixa. Si i quan havia de durar això?
Bé, encara segueixo pensant-ho i ho vull fer... però tot just començar les classes, que ja comencem a fer grups per un treball i siguis la típica que es queda sola, doncs això no ajuda.
Et fa pensar que fas malament a la vida.
Perquè no caus bé a ningú. Llavors bé quan jo dic lo de "mala hierba nunca muere", tot això demostra lo que tinc que morir.
Perquè veieu com és veritat que realment a ningú li faig feliç?
Perquè es fan els grups? Perquè s'ha de prendre a treballar amb equip ja ho ser, però jo no vull ser cap carga per a ningú.
Ara ja sabeu com ha sigut el meu inici de cole, que ja va ser ahir. No molt bé.
I avui he anat a bastoners i de la manera que et miren de prepotent doncs ja passen les ganes de tot.
Però bueno això és la vida i anar fent. Sort  en tinc de la meva amiga que viu a casa meva :P

Dit de la meva amiga: Fumeu-se un bon porret per ser feliços!

(Però no li feu cas, però un a la vida no farà mal, és broma! Jo no fumo! A ser saludables!!! )  :)


https://www.youtube.com/watch?v=P8AvimS4Q00

Bona entrada de tardor!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada