Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 28 de setembre del 2014

Parem el bullying!


Aquesta entrada va per totes les persones que passen bullyng o han passat.
Ser que és dur, us ho puc afirmar.
He vist moltes consultes a adolescents sobre això, és per això que avui escric parlant d'això.
És complicat i és injust. Crec que ningú que el pateix ho pot entendre.
Diuen que és injust, però no fan res. Gent que ho veu però ves per on, passen, com si una paret impedís actuar o veure-hi.
No us diré res que no sabeu, l'únic que podeu fer és parlar amb els vostres pares i tutors.
Passar del qui us ho fa, perquè a vegades si t'hi tornes és molt pitjor.
Fer-te la forta.
Fer veure que no t'afecte. Perquè si veuen que t'afecte l'has cagat.
Tot i que us facin treure les ganes de somriure i no arreglau-se no ho feu, perquè sabran que us fan mal i potser si us veuen millor us deixaran estar.
I no ser gaire que més dir... a mi no em van deixar de fer fins que se'n van cansar, a primer i segon d'eso és quan més, després a tercer no tan, però encara si i a quart sembla que ja passaven més, però tot i així...
Jo no vaig dir-ho a ningú ni vaig demanar ajuda, tot i que a 1r i 2n les mestres podríem dir que algun cop van fer com algun comentari a classe...una mena de reflexió, però crec que l'únic que feien era empitjorar, tot i que ser que suposo que volien ajudar. Crec que mai es van adonar realment el mal que em van fer tots plegats, que no eren conscient de tot lo que em van fer.
Només dir-vos a aquestes persones que heu estat víctimes o que ho esteu sent, doncs que no esteu soles.
En realitat no m'agrada molt parlar d'això, em sento avergonyida i em pregunto si n'hi ha per tan.
Ah, i les persones que sabeu alguna situació i no feu res, doncs ser que és difícil, però bueno no sóc ningú per dir res, però que feu mal a qui ho pateix, veient com els hi fan mal i no fent res.


Us informo que aquest cap de setmana no he parat. Dissabte collir raïms i veure una obra de teatre del meu germà, diumenge matí bastoners i tarda deures i apunts..
He ballat un ball als bastoners! L'únic que havia practicat una mica, i aquest cop m'ha anat millor que els altres cops! M'ho he passat molt bé als bastoners tot i que no he dit gaire cosa.
Ara m'adono de lo important que és fer coses. En aquella època és lo que hauria d'haver fet -.-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada