Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 20 de setembre del 2014

Però et juro que el final sola m'aixecaré.

https://www.youtube.com/watch?v=r_8ydghbGSg

Quantes vegades he sentit a dir tot arriba.
És mentida. Mai arriba. En canvi, lo de creure en un mateix si que és veritat?
Amb això no vull desil·lusionar a ningú per descomptat. De fet confieu en vosaltres i segur que aconseguireu tot el que us proposeu. N'estic segura.
Només dic que lo de tot arriba això no ho ser. M'agradaria pensar que si, però mai ho he comprovat.
Malgrat tot no em vull rendir i vull pensar que algun dia em sentiré millor.

Bueno i això vale? Seguiu pel vostre somni i estic segura que tothom pot aconseguir tot allò que vulgui.
 I sabeu, oi que cadascú és com és i cadascú és únic sent diferent. A la seva manera.

Suposo que m'estic convencent a mi mateixa...



PD: Ahir vaig anar a un "musical" amb la meva cosina que aquest cap de setmana és la festa major del poble que pertanyen els meus avis i va estar molt bé.
Aquest diumenge tenim dinar familiar. Avui res especial. I dilluns començo la rutina ja, per tant no tindré molt temps, però sempre que ho necessiti o vulgui explicar algo doncs faré una nova entrada.


Un petó a tothom!! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada