Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 25 de setembre del 2014

El món dividit en generacions?

Quantes generacions hi han? Què penseu quan diuen generacions? Creieu que cada any és una generació? Penseu que amb tres anys de diferència les generacions ja són completament diferents?
L'altre dia la meva amiga, la que viu amb mi, em va dir que les de tres anys menys, és a dir, les de 17 anys, són una altre generació i que nosaltres a la seva època ens vestíem diferents, que ara es vesteixen com més de gran (sempre amb excepcions). Jo no me n'havia adonat. De fet sóc molt innocent, inculta i "desentenadora" de les coses. Sincerament a mi m'encanten com vesteixen ara. És més, no ser que tenen els adolescents que els envejo molt. Ah sí, ja ho ser! La JOVENTUT. Ser que no ho hauria de fer, però jo intento vestir d'aquesta manera, perquè a mi m'agrada com vesteixen, crec que no intento vestir així perquè ells ho portin, sinó perquè m'agrada com els hi queda a ells i m'agrada la roba i punto. Tot i així no en ser de vestir, no em queda res bé...
I tampoc tinc diners i no puc anar de compres... fa molt que no hi vaig... Baf!! Enyoro comprar.
Quan passaven 2 setmanes sense anar de compres ja ho considerava una eternitat. Potser després de dues hores ja estava cansada, però si no hi anaves ho trobava a faltar, com ara. Imagineu-vos, una eternitat sense comprar com jo estic passant! No tinc prou diners. No puc demanar als meus pares sempre...
NECESSITO RENOVAR de ROBA!!!

Ahir a la coral m'ho vaig passar molt bé, vaig intentar cantar més que se'm sentis més, i m'ho vaig passar molt bé. Tot i que crec que faig la pena cantant perquè no en ser ni afino... Aquest diumenge aniré amb els bastoners que tenen que ballar, però jo com encara no em ser els balls no podré ballar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada