Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 22 de setembre del 2014

Ja ho diuen que "mala hierba nunca muere" ho sento.

No va anar gaire bé ahir.
Em va agradar, però no vaig estar molt bé amb la meva cosina... vam estar parlant.. i ella diu que no, però jo ser que no li caic tan bé com jo voldria...
La carta no em vaig atrevir a donar-li ni res, bueno i a part em vaig descuidar-la a casa.
No vull ser jo, sabeu? vull ser una altre persona. La gent no ho diu però jo ser que ningú està bé amb mi. De fet no ser perquè he vingut aquesta vida, per ser una nosa en aquest món. Ja ho diuen que "mala hierba nunca muere"...
No crec que serveixi per a cap feina de veritat us ho dic.. em faig fàstic.
Avui ja començo les classes... només espero que vagin bé!
Sento ser com sóc.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada