Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 9 de setembre del 2014

Perquè sembla que després de la tempesta para una mica!

Hola!!!

Avui estic millor que ahir!!!!
No ser ben bé com però les pràctiques m'han anat molt millor que ahir. I jo he disfrutat molt dels nens i nenes i m'han animat molt sense ells saber-ho i m'han omplert sabeu?
Jo he seguit veient moments on semblava que les mestres em miraven malament per algun motiu... així que crec que si molts cops no em van bé les pràctiques són per les meves o no paranoies.
Només espero que el dia no es torci i segueixi anant com avui.
Tinc molta por a que demà em torni anar com ahir, perquè en mi tot és possible... voleu dir que sóc bipolar? o és que encara em trobo a l'adolescència? entre cometes, espero que no sigui la segona opció perquè seria una mica estrany que amb 20 anys.. no creieu? En fi!




4 comentaris:

  1. Que be que tinguis un bon dia!!
    Segur que continua així;)

    ResponElimina
  2. És fantàstic que t'hagi anat bé i treballar amb nens t'ompli! Oblida't del dia que et va anar malament i relaxa't. L'únic que has de fer és el mateix que avui i així cada dia! No et desanimis per un dia dolent i segueix endavant sense pensar-t'ho dos cops :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. A vegades vaig en plan positiu i m'acaba malament el dia, altres vaig en plan positiu i m'acaba anant perfecte, i moltes altres combinacions...no ser a veure!
      Merci :)

      Elimina