Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 9 d’agost del 2014

Amb una vegada no n'hi ha prou. Les coses positives de donar sang.

Joooo!!! no contesteu les enquestes :$
Lo següent ho vaig escriure el dijous, ara ja no em sento així, però segueixo pensant lo mateix clar:


Weee! Ara sí que puc dir que sóc donant de sang!!
Vaig tardar a decidir-me, entre que no m'atrevia i em feia vergonya i a més si em veien el braç... però vaig poder triar el braç i evidentment vaig triar el quin no té res.
Em va tornar a sortir que em faltava ferro... però la doctora es va adonar de que tenia les mans molt fredes, cosa que sempre les en tinc, imagineu a l'hivern.
Total, va dir que potser era de la circulació, em va dir que em fes fregues a les mans per si era això, i dit i fet. Resulta que era això, i es veu que no és lo normal, però com jo ja estic acostumada, és una cosa normal per mi. Per tant tinc mala circulació.
Com després de les fregues ja no em faltava ferro, vaig poder donar-ne!!
Estava molt nerviosa, però ho vaig fer! ^^
Un cop fet em vaig sentir súper bé! Ho tornaré a fer tan bon punt torni a tenir l'oportunitat!!
Així que us ho recomano totalment, no tingueu por ni res, perquè no es nota res, només la punxada. És com un anàlisi de sang.
Qui ho havia de dir que jo donaria sang? De fet si sentia a parlar d'això, ja que jo ni hi pensava, doncs pensava que ni borratxa en donaria, però va ser un dia que se'm va presentar l'oportunitat i vaig pensar: perquè no? I aquell any encara no em vaig atrevir, però ara ja sí!
I et sents tope bé!

PD: M'encanta aquests últims dies no sé perquè però m'estic sentint molt bé, fins i tot sento que no em miren tan "raro".
Però em fa por que se m'acabi, perquè sempre em duren molt poc i de seguida s'acaben aquests dies de felicitat, però bueno a disfrutar ara que em sento bé.


Per això deia lo del principi.... perquè ja es van acabar aquells dies, però bueno avui tret de quan hi ha mal rotllo a casa m'ha tornat anar bé el dia d'avui!! No m'he posat a l'ordinador fins acabat de sopar avui i no he parat en tot el dia fent coses, entre comprant, fent endreça, depilant-me i caminant durant dues hores!!!!!
Demà vaig a la platja! Em fa molta cosa, per les marques del braç....
Voleu que us digui on vaig? :P potser ens veiem! jajaja
Ah, una última cosa: Al twitter no m'hi connecto cada dia! Ho dic per si algú li interessa això...

1 comentari:

  1. Quina sort Ina poder donar sang! Jo no puc, tinc les venes primes i l'agulla no entra! Disfruta de mar avui! ;-)

    ResponElimina