Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 24 d’agost del 2014

Tant de bo la vida fos un joc de nens





Hola gent! Bon dia! Tenia ganes de dir-vos com ha anat aquesta nit. Em costa escriure perquè encara vaig sota els efectes de l'alcohol una mica, tot i que casi no m'ha afectat i no he dit res en tota la nit...
Tot és una merda, m'ha anat millor que ahir però pitjor que divendres.
M'he quedat sense diners literalment, espero que aquesta nit pugui beure algo, és a dir espero aconseguir diners... :'(
Només volia dir-vos això perquè continuo sentint-me igual que la passada entrada, lo únic que avui m'ha anat una mica millor que ahir, només dic una mica. I em refereixo a la nit perquè durant el dia m'ha anat com el puto cul. Discutint amb els meus pares molt...


... I penso quina sort la gent que és feliç.


PD: són les 7:18 Bona nit!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada