Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 23 d’agost del 2014

Estar a la barra és molt divertit!

Hola gent!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Com esteu? Jo no sé si dir contenta pel que va passar o trista pel que NO VA PASSAR.
Us vull explicar com ha anat aquesta nit passada i matinada, perquè va ser genial entre cometes!!!
Vaig començar anant allà a la 1, ja que anava sola. No sabia si agafar el cotxe o si no per si bevia. Vaig pensar que aquesta nit no beuria gaire perquè era la primera d'altres i com estaria sola valia més guardar-m'ho per altres dies.
El final si que vaig anar amb el cotxe i també vaig acabar bevent i em va pujar bastant.
Vaig beure 2 cubates i un altre el vaig començar, però no vaig seguir perquè vaig notar que m'estava fent bastant efecte, i com no estava molt bé de la panxa vaig decidir que no volia que em passés com els altres cops. Vaig deixar de beure.
Quan vaig arribar a la 1 estava totalment sola, però vaig començar bé la nit!!! Perquè em vaig trobar una noia molt simpàtica de la meva classe i després a la cosina de la meva cosina, i ja vaig parlar una mica. Després vaig estar la resta d'hora fins a les 2 completament sola. Ah, i abans d'elles vaig saludar alguns de la coral que estaven a la barra (el primer torn).
Cap a les dues vaig anar cap a la barra (jo ja havia begut el primer cubata, ah em van sortir gratis els cubates per estar servint!!!! :D ueee).
Allà a la barra ja hi havien els del 2n torn de la coral que ho feien amb mi. M'ho vaig passar molt molt i molt bé amb ells.
Era diferent això d'estar a la barra servint, molt xulo. M'alegro que ho fes, perquè al concert no sé pas ni què hagués fet ni amb qui hagués anat.
En canvi allà estava amb els de la coral i estava molt enfeinada! Vaig estrenar les bambes, per tan em van quedar uns peus "macos". Amb ells m'ho vaig passar molt bé i van veure una jo diferent, perquè clar em va afectar l'alcohol (normalment 2 cubates no em fan res, però mira em van pujar no sé com, i no anava molt tajada, només el puntillo, potser una mica més però tajada no). Ens vam fer fotos amb els de la coral (evidentment no hi eren tots ehh servint jeje).
I allà a la barra doncs encara vaig parlar amb bastanta gent. Vaig parlar amb gent que havia anat a la meva classe a primària, que sempre fa il·lusió, amb la mestra de que em feia repàs al passat i molta més altre gent!
El que va passar que em va fer molt feliç no és res de l'altre món és una parida per variar. Una de les coses és que vaig estar molt i molt bé amb els de la coral. L'altre que m'ho vaig passar molt més bé del que pensava que ho passaria. Vaig fer molta feina. I lo més important! És que....
A veure primer de tot vaig veure l'imbecil que us dic que m'agradava i quan el veig em segueix fent algo.... però no el mereixo us ho asseguro, fins i tot crec que demanava al beure lluny d'on era jo expressament. Que vagi a la merda. Però hi havia l'altre que també m'agrada.... i es nota un munt que m'agrada... ric com una pava. Una de la coral, que per cert és la mare d'un de la meva edat i a més era la meva professora de primària, doncs crec que fins i tot ella va notar que passava alguna cosa.
La qüestió és que crec que ell va venir a buscar el beure i crec que em buscava, però no sé si simplement per parlar o que. Els 2 cops que va venir ens vam fer dos petons i vam estar xerrant. És per això que se'n van adonar... em posava vermella i rient com una tonta.
Vam estar parlant d'anar a donar una volta. Vam quedar que aquests dies de festa major ballaríem, però no sé si passarà res. Perquè us dic no sé si està feliç o trista? Doncs perquè el principi semblava que ell també ho volia, però cap el final em va donar la sensació de que es penedia d'algo... I no sé si hi ha possibilitats. Us asseguro que el principi jo ja m'estava imaginant molt, perquè veia que hi havia oportunitat, però ara no sé que pensar i estic trista en part.
L'any passat ja podria haver passat algo, crec, però clar ell té casi 20 anys més que jo, i l'any passat em va dir que no per l'edat. Tot i que crec que realment és per algun motiu més. Ells és molt de que li agrada un tipus de noia i ha de ser aquell. Però ell és molt simpàtic amb tothom i amb mi això em confon... i no sé si només vol amistat o algo més :( El final vaig acabar la nit trista per tot això...

Vaig agafar el cotxe encara amb una mica els efectes de l'alcohol, però controlava. Sé que no està bé.... normalment no sóc així.

Ja us aniré explicant com em va la FESTA MAJOR.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada