Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 15 d’agost del 2014

Jo i les meves aventures.

https://www.youtube.com/watch?v=fiGE8DdHWBg

Avui després de 2 hores dormint per la tarda, he anat a caminar, com per variar hi he anat allà  a les 19:00, i com sempre he anat pel lloc de sempre, però volia anar més lluny i m'he perdut pels boscos del meu poble! Literalment! Total que se m'ha fet fosc! He arribat a casa vora les 10, jo ja pensava que em sortiria un porc senglar i se'm posaria a perseguir, però com veieu aquí estic xD.
Com aquestes n'he passat moltes jo i les caminades..., per exemple, aquella tan llarga que vaig publicar al maig, o per exemple, no cal anar tan lluny, l'altre dia amb : "les peripècies", altres són de fa més anys, amb una de les meves millors amigues, en l'adolescència ens perdíem perdent i en passàvem cada una de més divertida!!!!
Parlant i parlant i amb les nostres tonteries ens perdíem i ja veus hores i hores buscant la sortida, i parlant amb animals :$ jjaaja, coses de dos amigues embogides adolescents, però bueno experiències molt divertides!
O fins i tot no cal anar a caminades, una nit amb uns de la colla de la meva millor amiga, miràvem una peli de por i estava plovent a tope i a sobre a davant teníem la residència d'avis! Quina por teníem jajaja
Tot i que ells potser ni se'n recorden o potser ni em tenien present, ja que molts cops m'ha passat que ni es recordaven que hi era jo... doncs a mi se m'han quedat records, que encara és com si fos ahir, com aquell que diu.
Lo que deia a una altre entrada, que aprecio molta gent que ni ho saben... jeje!
Em fa pena pensar que ja s'han acabat aquells temps, aquells temps que sí, vale, vaig passar malament, tot i que com ja he dit altres entrades també vaig tenir moments de felicitat, com per exemple aquest, a més no m'agrada fer-me gran i és que la vida passa volant.
Tornaria al passat però sent una altre persona.
Bueno va avui pels vells temps, de no fa tan.


 Bé potser ja ser què pensareu, que aquells temps semblen més bons dels què pintava i que bé m'ho passava bé, però la veritat no és aquesta, la veritat és que no tot sembla lo que aparenta, com he dit alguna cosa positiva en tinc que haver tingut no? O sigui que també m'ho mereixo no? És a dir m'enteneu no?
Va. Us deixo tot i que de son no en tinc gens ni mica!!!!!! Aprofiteu lo que queda d'estiu que de seguida s'acaba! I a ser feliços. ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada