Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 29 d’agost del 2014

Mal de SENTIR-TE!...


Ahir a la nit em va tornar a passar com per variar. La maleïda pressió al pit i no poder dormir.... això que no vaig dormir durant la tarda per poder dormir a la nit.

Escrit ahir a la tarda:

No sé quin sentit té voler no cridar en aquesta casa... si no sóc jo són ells. Para, para de cridar per una tonteria com la de voler canviar de metge sense haver-t'ho dit.
Acabo de dutxar-me. No em sentia millor, però volia sentir-ho, pujava el volum de la ràdio i començava a ballar i amb això a sentir-me una mica millor, no gaire més però. I no va durar ni 10 segons. Portava un dia i mig sense cridar, però el meu pare ho va esgarrar tot. Cridant-me de mala manera per lo dit anteriorment,
Com voleu que no cridi d'aquesta manera? Com voleu que un estigui bé així....?
Si tan fàstic et faig mata'm i s'haurà acabat tot.


L'endemà d'aquest escrit i ara mateix ja torno a sentir els seus crits... què hauré fet aquest cop?....
Ah, crec que és perquè l'ordinador meu no va a l'hora i em don les culpes perquè diu que si està espatllat és culpa meva per fer-lo anar tan...
Ara hauré de comprovar que és el seu cridar... desitgeu-me sort.


Per cert... el final aniré a la via catalana!!!! Ja m'he apuntat... ara només em falta l'entrada per el bus del meu poble!!! Hi aniré sola.. així que espero que em vagi bé...
I potser amb una mica de sort també podré anar amb els de Fonz, però només el cap de setmana... espero que m'hi deixin.
Ah, i és possible que amb els de la coral cantem el cant de la senyera o els segadors el dia 10 a la nit al nostre poble!!!!!!
Demà, dissabte a la nit aniré a fer una caminada nocturna del meu poble i li he demanat a una companya de classe que vingui, i m'ha dit que ja em dirà el que.
Diumenge aniré a escalar el Cadí o algo així... o sigui que el menys ja tinc coses a fer.
Tot i lo que he dit em sento sola últimament bastant i em sento buida... i tinc ganes de tornar a fer lo que fa "temps" que no faig.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada