Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 21 d’agost del 2014

Novetat d'última hora.

Hola de nou gent!

No volia fer-me pesada renovant molt sovint, però és que no ho puc evitar, perquè ara em sento mig feliç!
Ja que m'ha passat una cosa sorprenent ara abans de sopar...
I és que quan he tornat de caminar com cada dia, i m'he dutxat, he acompanyat a me mare i al meu germà a veure l'ambient al meu poble a lo del sopar.
Lo bo d'això, que és una súper parida, però que com a mínim m'ha fet treure un somriure.... és que SORPRESA qui m'he trobat?
Gent de la coral!
He parlat amb 3 de la coral per separat i m'ha anat molt bé. M'he animat com una tonta simplement per estar una estona al seu costat. I ja sóc mig feliç.
Amb una d'elles té cinc anys, per tant no ens portem tant. Les altres són mares, una d'una de la meva edat, que per cert a l' infància era una de les meves millors amigues, una altre de més gran, i l'altre de la coral té dues filles uns anys (pocs) més petites.
Sóc una pava per fer-me feliç això, ho ser... a més pensant que ells s'han quedat a sopar tots junts. A mi m'hagués encantat quedar-me amb ells, però això no serà possible, perquè per més que vagi amb ells a la coral ells són d'una edat i mai podria estar al seu nivell.
Els admiro tant, però tant. Els he agafat molt apreci i ells ni ho saben! Sobretot amb la qui em fa classes de cant particulars (si es pot dir així :P) jeje
M'agradaria apuntar-me als bastoners. Estaria molt bé per varies coses. Com per exemple, faria més esport, faria pinya amb les tradicions i per últim potser em serviria per obrir-me més o si més no, per conèixer més gent. Perquè fent coses m'he adonat que d'alguna manera o altre t'has d'espavilar.... i per espavilar s'ha de parlar... i des que faig més coses em trobo amb més gent que puc parlar una mica.
Una altre cosa que m'ha passat, és que a l'està a la coral, hi ha un dia que hem d'anar a la barra. Era voluntari, qui volia... i doncs res jo em vaig oferir i avui m'he enterat que em tocarà el divendres de 2 a 5 de la matinada, que és quan hi ha més ambient! M'han dit que ho aprofiti que parles amb molta gent servint. Però no sé com sóc jo em fa una mica de por... però que COLLONS!!!

PIT I COLLONS :D

Però ara sí que em toca quedar-me a casa... i no sé perquè estic tan contenta si d'aquí res ja no ho estaré..., però sí que ho sé perquè ja us l'he dit el motiu, per ells!!!

En fi... us aniré explicant com va la festa major... ♥♥♥

Pd: sóc molt tonta he vist el noi que m'agradava (l'amor impossible) i ja m'anava el cor a mil -.- No tinc remei....


TWITTER: @inavaci94

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada