Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 19 d’agost del 2014

El que us vull expressar!

La veritat és que volia fer-vos sentir el que jo sentia. Que us emocionés el que escrivia, fer-me expressar.... No sé si he aconseguit això.
No sé ni si sóc bona per això.
Sé que no sé com he aconseguit un públic, o això penso (si em permeteu dir-vos així) tan maco.
Jo no esperava arribar aquí. No sé com ha estat, però a poc a poc ha passat.
Per tant puc dir que estic molt contenta per això.
Ara tinc por a decebre-os. Sempre puc tenir dies més dolents i no inspirar-me... Ho sabeu, no?
De fet aquests últims dies he estat preocupada per això. No m'inspirava. He perdut l'afició d'escriure o simplement estic passant uns dies de no inspiració? Jo vull creure que és la segona opció.
Sigui el que sigui heu de saber que faré el possible perquè us agradi el que explico. Que no vull fer-me pesada, però que sabeu què? Que vaig estar passant uns dies pensant de què parlar sobre coses de la vida. I si no em surt vol dir que no sóc bona escriptora? Doncs no ho sé! Però el que volia dir-vos és que vaig fer el blog per expressar els meus sentiments.
Així que perdoneu-me si parlo massa de mi i no em surt parlar tan de la vida...
Que us vagi molt bé el dia!!

2 comentaris:

  1. hey!
    A mi no em deceberàs mai, MAI!!
    Es normal que hi hagin dies que no tinguis ganes d'escriure i que no tinguis inspiració.

    ResponElimina