Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 9 d’agost del 2014

Pels amics de Fonz!

Com no puc dormir faig una nova entrada, que l'anava a fer demà quan hagués tornat de la platja..., que per cert el meu pare vol marxar a les 8 del matí i són les 3:16...


És increïble la confiança que us vaig agafar amb dues setmanes. Crec que mai tan ràpid havia agafat confiança, i això suposo que es deu al fet de que vam estar convivint junts, les 24 hores durant dues setmanes i això ens va unir més.
Uns els vaig conèixer més que altres, però de tots en vaig aprendre i tots em va encantar coneixe'ls!!
D'ells va haver un grup que els vaig conèixer més i els trobo a faltar molt. Tots em van deixar marca. I això per tots els de Fonz. I tinc ganes de tornar-vos a veure gent!
I se m'enfonsa el cor quan penso que el setembre hi podria anar i no hi puc anar.
No sé què fer! Necessito que comenteu siusplau de veritat. És important. Ajudeu-me a decidir.
Explico: El setembre començo pràctiques un altre cop, i ja vaig faltar tot el mes de juliol per Mallorca i lo dels camps de treball... i vull que em prenguin com una professional i responsable, i d'aquesta manera no els demostro això no?
A més el dia 11 de setembre és la diada de Catalunya i jo hi vull anar, però a part hauria d'anar sola.
Però que faríeu? Vaig amb els de Fonz o em quedo per fer les pràctiques i vaig a la independència?
Els de Fonz vés a saber quan els podré veure... potser mai més, esperem que no, però.... i a lo de la independència no ser si hi podré anar anant sola.

AJUDA MOLT IMPORTANT QUÈ FAIG?

Comenteu encara que sigui anònim! Faríeu un gran favor. Gràcies.

3 comentaris:

  1. És una decisió difícil, de les típiques que el cor et diu una cosa però el cervell una altra... Intentant ser objectiva tot i que em costa, em quedaria. Ets jove, estàs tot just iniciant la teva carrera professional i de ben segur que amb molta competència. En tots els inicis d'aquesta mena, sempre has de pensar que mentre tu estàs descansant o passant-ho bé hi haurà algú que vol arribar al mateix lloc que tu i que estarà treballant per aconseguir-ho. A part de que l'11 de setembre és molt important! Quants més millor!

    Si el vincle que has establert amb la gent de Fonz és compacte i vertader no tens perquè preocupar-te! Segur que els tornaràs a veure i sempre teniu Skype i What's app! Sé que costa (a mi personalment molt) però no siguis impacient :). Espero haver-te ajudat i no haver-me donat masses confiances alhora de dir-te el que faria jo.

    Fins aviat i ja ens diràs que fas al final!

    Núria

    ResponElimina
  2. Bonita (y muy sabia) frase la de la imagen. Una lástima que no sepa catalán para leer las entradas completas!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ostras me sabe mal... lo puedes traducir con el traductor ;)

      Elimina