Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 12 d’agost del 2014

Quan no pots parar...


No puc més em tornaré boja... Em sento una foca, em faig fàstic... i no paro de pensar en el menjar tot el dia...
Ho sento és l'últim dia que parlo del menjar i com em sento aquí, sobre el menjar, o això intentaré, vaig decidir fer règim oi? doncs avui portava tot el dia vigilant i he acabat de dinar a les 14:45 i a les 16:00 tenia una gana que no podia... i he menjat: un bikini de nutella, però una tonelada, un paquet d'oreo, llet i xocolata tota una tira i una galeta principe.... se'm en va la olla... no puc més m'estic engreixant i és molt indignant... no vull tornar a pesar com abans.... nonono siusplau...
Ser que vaig dir que estava en contra aquella pàgina web, però vaig intentar seguir alguns passos i crec que ho faré perquè no ser què més fer. El cop que vaig aprimar 15 kg de manera saludable, no ser com ho vaig fer perquè no tinc tanta força de voluntat.
Digueu-me què faríeu?  Ser que no és lo correcte això... però... quina altre solució sinó?
Us asseguro que si puc és l'últim cop que parlo del menjar i el meu penediment, etc. i si puc parlaré de coses de la vida... Si puc no penso renovar fins que m'inspiri de veritat, val? i serà alguna cosa que valgui la pena... de moment no puc perquè no estic pas bé jo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada