Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 29 d’agost del 2016

Al psiquiatre.

Puta desgraciada la psiquiatre i tothom.
No entenen res la gent. Tots estan encontra teva. Es pensen que ets agressiva, i no veuen el mal que em fa el desgraciat del meu pare.
No veuen com em maltracta ell.
No entenen res. RES, RES i RES.
Jo no sé com m'he de comportar.
Putes cartes d'informes dels psiquiatres.
Res, el meu pare que m'ha portat a l'hospital després que jo trenqués un got.
I la puta psiquiatra encara es posava a a favor del meu pare. No, si encara resultarà que jo sóc la dolenta de tot.
No veuen lo dolent que és ell?
I a l'informe posava: no idees de mort. Què sabrà puta ella. Perquè no li hagi contestat a allò no vol dir que no tingui idees de mort. Que no en tinc??? Sí, en tinc.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada