Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 26 d’agost del 2016

Vull

S'ha acabat. Menjo i ploro per dins. Menjo porcaries, quan havia acabat de dinar. No sé què em passa. Vull acabar amb tot això. Vull menjar bé, però no vull estar gorda.
Moriré de vella. Lluitaré per ser feliç. Per tenir amics. Com quan estava motivada, quan vaig anar a buscar auda als  19 anys. Estic farta de no avançar. Però no sé com fer-ho.
Dic això, però sé que a la què no me'n surti tornaré enrere.
Vull parar de fer afartaments, de quan sempre em sento culpables, a vegades si caic vomitar. Vull parar de si no aguanto tallar-me.
Vull no tenir pensaments suïcides.
Vull tenir amics.
Vull ser riallera.
Vull parar de fer afartaments siusplau.
Sento que si ningú m'ajuda amb el menjar no podré, si no ingresso o algo no puc.
Vull que em diguin la quantitat, tot. Vull aprimar. El pes és el què més em preocupa.
Vull el meu cabell perfecte. Vull la meva personalitat 10.
Vull que em mirin i diguin ella val la pena.
Vull ser intel·ligent.
Vull que riguin amb mi.
Vull que estiguin bé amb mi.
Vull ser psicòloga. Millor bona psicòloga.
Vull escriure miil llibres bons.
Vull fer coses bones, d'aquelles que són per ajudar a persones.
Vull ser feliç com les persones de les pelis o sèries.
Vull liar-me amb noies i nois.
Vull enamorar-me.
Vull viatjar.
Vull tirar-me amb para-caigudes.
Vull casar-me.
Vull tenir 2 filles i 1 fill, crec.
Vull valdrà la pena com a persona.

Tot això amb tota la vida, però vull, vull, vull i vull.

Vull ser feliç. Només vull.

Segur que em deixo més vulls.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada