Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 12 d’agost del 2016

Merda

Odio els meus cabells d'ara, el pentinat, el tenyit, tiny. Suposo que serà perquè no em sento còmode... perquè és com si no estès mostrant el meu jo, no sé si m'explico. Volia un canvi... i el vull.. però no això... que m'agradaria ser qualsevol altre de que penso menys jo.
A vegades no vull escriure més al blog per por si és una merda, com altres blogs que només fan que explicar la seva vida o per altres coses.
Merda. Tinc gana. Estic gorda. M'he engreixat. Merda.
Els meus intents de caure en lo més profund del pou perquè m'ingressin no funciona.Tampoc funciona mai sortir-me'n. Només queda morir. O tornar a intentar la roda de sempre. I sempre es repeteix la mateixa història... i només se'n surten els altres. Jo em quedo estancada en la merda. No avanço res.
Bah. No em feu cas. Lo dels intents. No és que em refereixi que m'ho estigui inventant. Res m'ho invento.
Només em fa por el què la gent pugui pensar, però que més dona el què la gent pugui pensar, el què importa és el què sent un mateix, al cap i a la fi, no?
Si vull ingressar és perquè crec que puc estar més bé ingressada que no pas a casa passant-ho malament i pitjor. Aguantant tot el què passo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada